HOŞÇAKAL Dedem, Pamuğum, Babam, Oğlum... HOŞÇAKAL... (sessiznehir)
Dem Güncesi
''Gerektiği zaman ağlamaktan çekinme. Gözyaşları senin söyleyemediklerini söylemek içindir.''
22 Ocak 2011 Cumartesi
HOŞÇAKAL...
Nerede kaybetmiştim. Ne zaman yırtık ceplerimden düşmüşlerdi umutlarım bilmiyorum. Henüz farkettim yokluğunu.. Geç kaldım belki. Hayatın akıntısında sürüklenirken tutunacak bir tek dal bile bulamadığımda anladım. Elimi tutan o sıcak pamuk elin ölüm soğukluğuna dokunduğumda, ölümün yüzünde bıraktığı o soğuk beyaz rengi öptüğümde anladım. Yüzündeki pamukları öptüm.. Çakır gözlerini.. Sonra kapadık perdelerini yeni hayatına açabilsin diye.. Selasını dinledim parlayan güneşin gözlerine bakarak sordum gökyüzüne 'neden?' diye.. Gülümsedi sadece.. Ya gidişi.. Kapıdan çıkacağı sıra kaybettim kendimi.. Hıçkırıklar kesik kesik nefesimde boğuldu.. Giderken son defa hoşçakal diyebilmek için koştum ardından boğazıma takıldı kelimeler.. Genzimi yaktı... Gözlerimdeki bulutlar yağmurlarını döktü elmacıklarıma... Yüreğim haykırdı sonra:
HOŞÇAKAL Dedem, Pamuğum, Babam, Oğlum... HOŞÇAKAL... (sessiznehir)
HOŞÇAKAL Dedem, Pamuğum, Babam, Oğlum... HOŞÇAKAL... (sessiznehir)
21 Ocak 2011 Cuma
SAVAŞMAYA DEĞER Mİ?
Bütün kelimeler bir cümle etmiyor. Anlamlanamıyor sözcükler dilimde.. Boğazım düğüm düğüm. Hıçkırıklarımı yutuyorum. Nicedir ağlayamıyorum doya doya.. İçten gülemiyorum.. Mutluluğu elimden kaçırdım, yeniden tutamıyorum.. Ne yapmalı ? Düşündükçe beynim uyuşuyor.. Savaşmalı mı yoksa kaçmalı mıyım savaş meydanından? Peki ya gücüm var mı savaşmaya ? ya da savaşmaya değer mi hala sevdiğim?... (sessiznehir)
SEVGİLİ..
Uykusuz gecelerimi sana itaf ediyorum sevgili.. Sessizliğin şarkısını duyabiliyor musun? Rüzgarın uğultusuna karışıyor bulanık sesi.. Sen hiç gecenin gerçek rengini bilirmisin sevgili? Ama dışardan görebildiğin değil, kendi dünyanın penceresinden görebildiğin kadar! Sen hiç hayatın boyunca sadece tek kişiye herşeye rağmen ruhun ve bedeninle ait oldun mu sevgili? Canının her istediğine seni seviyorum diyebilir misin hiç? Canının istediği her şeyi yapabilirsin belki. Ama canın istiyor diye herkesi sevemezsin, seni seviyorum diyemezsin! Peki canının her istediğini yaptığında gerçekten mutlu olabilicek misin sevgili? (!) n'olur kandırma kendini.. (sessiznehir)
...
Uykusuz gecelerimin yalan olmuş rüyalarında da yoksun! Rüyalarım mı beni terketti. Yoksa sen mi benden gittin sevgili?.. (sessiznehir)
Gönül Sokağı
Sen akıyor gözlerimden..
Kaybolma, gitme diye benden
Ağlamıyorum seni..
Gönül sokağının köşe başındayım şimdi.
Gözlerim kan çanağı,
Yüreğimde can kırıkları..
(sessiznehir)
Kaybolma, gitme diye benden
Ağlamıyorum seni..
Gönül sokağının köşe başındayım şimdi.
Gözlerim kan çanağı,
Yüreğimde can kırıkları..
(sessiznehir)
VEDA
Biliyorum ki gideceksin..
Gözlerinden okunuyor veda..
Bense sevda akıtıyorum gözlerimden
Senin gittiğin yollara...
(sessiznehir)
Gözlerinden okunuyor veda..
Bense sevda akıtıyorum gözlerimden
Senin gittiğin yollara...
(sessiznehir)
19 Ocak 2011 Çarşamba
Yalnızlık..
Sende diğerleri gibi sessizce gidecektin hayatımdan biliyordum..Bunun farklı olacağını düşünemezdim ki! Hep aynı kaderi yaşamaya mahkum olmuş kalbim nasılsa..Her seferinde bir umutla elimi tutan elin aynı narin dokunuşla beni yalnızlığın kapı önüne bırakışına alıştım artık! Her ne kadar yüzüm kızarsa da o kapıyı çalma cesaretini her seferinde gösterdim! Şimdi tekrar soruyorum : " Ey benim en vefalı dostum Yalnızlık ! bir kez daha açacak mısın bana kapılarını ? "... (sessiznehir)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
