21 Ocak 2011 Cuma

Gönül Sokağı

Sen akıyor gözlerimden..
Kaybolma, gitme diye benden
Ağlamıyorum seni..
Gönül sokağının köşe başındayım şimdi.
Gözlerim kan çanağı,
Yüreğimde can kırıkları..
(sessiznehir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder