Bütün kelimeler bir cümle etmiyor. Anlamlanamıyor sözcükler dilimde.. Boğazım düğüm düğüm. Hıçkırıklarımı yutuyorum. Nicedir ağlayamıyorum doya doya.. İçten gülemiyorum.. Mutluluğu elimden kaçırdım, yeniden tutamıyorum.. Ne yapmalı ? Düşündükçe beynim uyuşuyor.. Savaşmalı mı yoksa kaçmalı mıyım savaş meydanından? Peki ya gücüm var mı savaşmaya ? ya da savaşmaya değer mi hala sevdiğim?... (sessiznehir)
Çok soru sormuşsun valla boğuldum:)
YanıtlaSilAma güzel olmuş tatlım.
Savaşmaya değer mi hala sevdiğin??
Fazla dehlizli,bunu çözersen gerisi gelir gibi...
:) haklısın galiba ama o sorunun cevabını ben kendi kendime veremem öyle değil mi? =)
YanıtlaSilverirsin neden veremeysin değeri ve duracağı yeri o belirler anlamı ise sen yüklersin.Kararları sevgilinin eline semer niyetine verme...
YanıtlaSilSonra kırılırsın ....