21 Ocak 2011 Cuma

SAVAŞMAYA DEĞER Mİ?

Bütün kelimeler bir cümle etmiyor. Anlamlanamıyor sözcükler dilimde.. Boğazım düğüm düğüm. Hıçkırıklarımı yutuyorum. Nicedir ağlayamıyorum doya doya.. İçten gülemiyorum.. Mutluluğu elimden kaçırdım, yeniden tutamıyorum.. Ne yapmalı ? Düşündükçe beynim uyuşuyor..  Savaşmalı mı yoksa kaçmalı mıyım savaş meydanından? Peki ya gücüm var mı savaşmaya ? ya da savaşmaya değer mi hala sevdiğim?... (sessiznehir)

3 yorum:

  1. Çok soru sormuşsun valla boğuldum:)
    Ama güzel olmuş tatlım.
    Savaşmaya değer mi hala sevdiğin??
    Fazla dehlizli,bunu çözersen gerisi gelir gibi...

    YanıtlaSil
  2. :) haklısın galiba ama o sorunun cevabını ben kendi kendime veremem öyle değil mi? =)

    YanıtlaSil
  3. verirsin neden veremeysin değeri ve duracağı yeri o belirler anlamı ise sen yüklersin.Kararları sevgilinin eline semer niyetine verme...

    Sonra kırılırsın ....

    YanıtlaSil