''Gerektiği zaman ağlamaktan çekinme. Gözyaşları senin söyleyemediklerini söylemek içindir.''
21 Ocak 2011 Cuma
SEVGİLİ..
Uykusuz gecelerimi sana itaf ediyorum sevgili.. Sessizliğin şarkısını duyabiliyor musun? Rüzgarın uğultusuna karışıyor bulanık sesi.. Sen hiç gecenin gerçek rengini bilirmisin sevgili? Ama dışardan görebildiğin değil, kendi dünyanın penceresinden görebildiğin kadar! Sen hiç hayatın boyunca sadece tek kişiye herşeye rağmen ruhun ve bedeninle ait oldun mu sevgili? Canının her istediğine seni seviyorum diyebilir misin hiç? Canının istediği her şeyi yapabilirsin belki. Ama canın istiyor diye herkesi sevemezsin, seni seviyorum diyemezsin! Peki canının her istediğini yaptığında gerçekten mutlu olabilicek misin sevgili? (!) n'olur kandırma kendini.. (sessiznehir)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Geceleri korkunç kılan ,ayaza mahkum eden eksiklik.
YanıtlaSilTanıyorum seni bi yerlerden...
Hani gidicem diyipte bi türlü gidemeyen mahluk değil misin sen?
Renginden tanırım seni,
Yaşattığın yüzsüz yorgan soğukluğundan bilirim ben seni.
Tanış olmaktan memnun değilim.
Lakin eksikliğin ek'iyle geldin bana
Ne yüz çevirebilirim ne de varlığını inkar edebilirim...
Seni de tanımlar bu şiir biliyorum o yüzden paylaşmak istedim.
Devamını getir güzel yazıyosun kuzum:)
kesinlikle tanımlıyor.. paylaşımın için saol şeker! :)
YanıtlaSil